Forum www.zombielarp.fora.pl Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.zombielarp.fora.pl Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
mechanika mały problem

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.zombielarp.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pheren




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:37, 23 Lip 2013    Temat postu: mechanika mały problem

Witam. Mam małe pytanie i prośbę. Czy naprawdę mechanika musi być w 90% identyczna jak w zeszłym roku? Naprawdę nikt z orgów nie zauważył że ona była kłopotliwa i niepotrzebnie skomplikowana? Większość osób które widziałem nie wykorzystywała nawet najprostszych "perków" które ciężko próbowała pogodzić ze sobą przed grą. Nie lepiej ułożyć coś prostego? Sam po wybraniu ok 5 "perków" sam się pogubiłem co mam i co mogę robić. Może po prostu dać listę i pozwolić każdej osobie zabrać tylko jeden perk. Albo zrobić coś jak klasy bohaterów gdzie po prostu wybieramy dajmy na to z 3 postaci które mają dane umiejętności. Wiem że nie tylko ja narzekałem trochę na mechanikę w zeszłym roku bo okazała się dla wielu nie wypałem, a w tym rou bardzo się zawiodłem dostając to samo. Pozdrawiam i mam nadzieję że chociaż rozważycie nie koniecznie moje propozycje ale ogólnie kwestie mechaniki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kr1s
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skątowni

PostWysłany: Wto 22:57, 23 Lip 2013    Temat postu:

Zaraz, zaraz zebyśmy się rozumieli czy wasze narzekania sa spowodowane tym, że jest za duzo umiejętności i nie umiecie czy tez nie umiesz zapamiętać co wybrałeś spośrod zaledwie kilkunastu umek ? czy o co chodzi. Druga sprawa tam była wersja beta larpa ten rok ma calkiem inne zastosowanie nowe miejsce nowe mozliwosci i zapewniam, że każda umka w mechanice bedzie przydatna i to w nie jednej sytuacji.
Po za tym nasza mechanika jest taka malutka w porownaniu z innym konwentami ze mozna powiedziec nasza mechana to spis tresci np mechaniki fortu gdzie sama magia zajmuje 30 stron.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Narius
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:18, 24 Lip 2013    Temat postu:

Pamiętaj to jest mechanika na LARP'a nie strzelankę.
Wrzucenie tylko 3 klas bohaterów? Czy uważasz, że wpuszczenie na LARP'a całego stada jednakowych postaci urozmaici rozgrywkę?

"w tym rou bardzo się zawiodłem dostając to samo." Nie... dołożyliśmy jeszcze więcej tych strasznych umiejętności. Proponuję, żeby na karcie postaci gdzie zapiszesz wybrane umiejętności zapisać obok jak dana umka działa. Zawsze też na samej grze po prostu możesz podejść i zapytać MG jeśli masz z czymś problem.

"mam nadzieję że chociaż rozważycie nie koniecznie moje propozycje ale ogólnie kwestie mechaniki." - Jeśli dobrze zrozumiałem to sugerujesz, że mamy 90% z niej usunąć i wtedy będzie dobrze - to nie jest dobra sugestia na poprawienie mechaniki.

PS. Kr1s - Podręcznik magii dla MG ma 36 stron Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Pheren




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:34, 24 Lip 2013    Temat postu:

"że jest za duzo umiejętności i nie umiecie czy tez nie umiesz zapamiętać co wybrałeś spośrod zaledwie kilkunastu umek" jedno wynika z drugiego, chociaż żeby lepiej to zobrazować, to po prostu nie miałem szans wykorzystać ani jednej umiejętności podczas gry, więc po co mam się męczyć z wybieraniem umiejętności które i tak mi nie będą potrzebne nie lepiej dać prostsze umiejętności które będą przydatne, no albo tak przygotować grę aby wykorzystać kilka umek, ale miejmy nadzieje że Twoje zapewnienia o wykorzystaniu umek w tym roku będzie się pokrywało z rzeczywistością kr1s. A swoją drogą wydaje mi się że to nie jest zwykły larp gdzie trzeba podczas walki , przygody rozważać i brać pod uwagę swoje umiejętności, bo nawet sporo osób po prostu ze środowiska asg przyjeżdża i jakbyśmy dostali 36 stron podręcznika to pewnie kilka osób by zrezygnowało. Nie chce się już czepiać bo klimat w zeszłym roku był zajebisty i naprawdę czułem oddech umarłych na mym karku, ale niektóre momenty jak np. krzyczenie przez niektórych DWA (czy jakoś tak) trochę psuły klimat, miało to sens itd. no ale trudno najwyraźniej tak było najlepiej chociaż zamiast tego pewnie można było dać po prostu "krzyknij podczas wykorzystania tej umiejętności" co by obrazowało ilość zużytej siły przez nas (jak w filmach kiedy się wydzierają przy silniejszych ciosach). Wracając, może z Waszej strony lepsze oznaczenie chociaż niektórych umiejętności pomogłoby, np. umiejętność zombie z zeszłego roku zarażanie "wypluwając" fluorescencyjny płyn, nikt nic nie musiał krzyczeć, pisać szukać na karteczce a klimat był i zastosowanie proste. O właśnie takie rozwiązania proszę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pheren dnia Śro 17:39, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Narius
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:59, 24 Lip 2013    Temat postu:

To, że nie wykorzystujesz wybranych przez Ciebie umek to na prawdę nie zależy tylko i wyłączni od nas. Gra pisana jest pod ogół nie pod każdego z osobna. Jeśli męczy Cię wybieranie niepotrzebnych (dla Ciebie) umek to ich nie wybieraj. Co do osób ze środowisk ASG chopy trza sie przystosować, cały czas krzyczymy że TO NIE JEST STRZELANKA. Jeśli chodzi o nie krzyczenia DWA! podczas zadawania obrażeń, to na prawdę ciężko byłoby wprowadzić to co proponujesz, bo 80% ludzi drze się podczas starcia i my jako MG i gracze, którzy biorą udział w starciu, muszą choć w minimalnym stopniu wiedzieć co dzieje się na polu walki. A nie rozwiążemy tego w sposób bardziej obrazowy tak jak udało się nam to z płynem który de facto jest efektywny tylko po zmroku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Pheren




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:25, 25 Lip 2013    Temat postu:

Dobra super, zjechaliście mnie do zera XD, trudno dostosuje się i przeboleje parę rzeczy. Co do niewykorzystania umek to nie tylko ja ich nie wykorzystałem ale spokojnie mogę powiedzieć że z 20 osób z którymi rozmawiałem ich nie wykorzystało, no ale cóż wciąż jest to mniejszość która musi dostosować się do ogółu. A wiadomo że ludzie z asg nie szykują się na strzelanke asg tylko na larpa, ale wcześniej chodziło mi o coś innego. A jeśli chodzi o te obrazowanie sami przyznacie że płyn mimo iż działał tylko efektywnie w nocy (chociaż w dzień i tak działa spoko) to był super pomysłem i nic nie stoi na przeszkodzie aby takich było więcej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pheren dnia Czw 8:28, 25 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
kr1s
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skątowni

PostWysłany: Czw 10:04, 25 Lip 2013    Temat postu:

Ja mam tylko jeszcze jedno pytanie w jakiej byłes frakcji ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Pheren




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:37, 25 Lip 2013    Temat postu:

Byłem w normalnych ludziach, civilianach, no nie wiem jak to nazwać. Po prostu człowiek. Jeszcze swoją drogą załapałem się na parę większych zadań/questów które były super. Nie siedziałem cały czas i narzekałem tylko brałem czynny udział w grze. Dlatego jestem bardzo zadowolony z poprzedniego larpa ale właśnie patrząc na poprzedniego chciałem pomóc ulepszyć tegorocznego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Maska




Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 23:41, 30 Lip 2013    Temat postu:

jak na moje oko to przydałoby się więcej umek Wink
a jeżeli ktoś ma problem z ogarnięciem kilku skilli to niech się szarpnie na postać walczącą i wywali całe punkty na DPSy albo magazynki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Pheren




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:43, 31 Lip 2013    Temat postu:

No zawsze to jakiś sposób wcześniej o ty tak nie myślałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mortalon




Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:51, 19 Sie 2013    Temat postu:

Żeby nie tworzyć nowego tematu spytam tutaj. Czy Zombie mogą zarażać swoim zombiactwem drogą płciową lub kropelkową czy tylko krew (ugryzienie rany td.)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
JARO




Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 14:31, 20 Sie 2013    Temat postu:

Tego nikt nie wie, eksperymenty nadal trwają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Mortalon




Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:24, 20 Sie 2013    Temat postu:

W takim razie zbadam to. Dogłębnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.zombielarp.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin